در این پست قصد دارم 2 کتاب معروف و کاربردی رو در زمینه اموزش تعمیرات موبایل به شما معرفی کنم.

1.کتاب ابی:نویسنده مهدی کاردان

2.تعمیرات و عیب یابی موبایل و تبلت:نویسنده علی عباسی آبنداکشی

1.کتاب آبی تعمیرات موبایل

این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های موجود در ایران هست که به صورت کاربردی و به روز به امر آموزش تعمیرات موبایل می‌پردازد کتاب به سرفصل های سخت افزار و نرم افزار تقسیم میشودکه در ابتدا  آشنایی با قطعات الکترونیکی و نحوه تست آنها را خواهیم داشت و در فصل‌های دیگر آشنایی با سخت افزار و نرم‌افزار و بلوک های موجود در موبایل و شرح تک بهtf rolex datejust ladies rolex calibre 2671 m279178 0017 automatic around 12mm تک نان ها را مشاهده می کنیم و دارای دو دی وی دی با مجموعه نقشه های شماتیک های گوشی ها و فیلم های باز و بسته کردن گوشی ها می باشد همچنین برای تسلط بیشتر و آشنایی با آزمون فنی حرفه ای این رشته تعداد زیادی سوالات تستی در انتهای کتاب قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که نویسنده این کتاب مدرس اموزش تعمیرات موبایل در مشهد هستند. قیمت این کتاب هم اکنون در تاریخ 10 تیر 99، ۹۸ هزار تومان می باشد .

2.کتاب تعمیرات موبایل دیباگران تهران

این کتاب توسط انتشارات موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر شده است این موسسه از موسسات معروف و حرفه elf bar triple berry ice ای و قدیمی در زمینه آموزش تعمیرات در زمینه برق و حرفه‌های فنی دیگر در تهران می باشد.قیمت این کتاب هم اکنون 60 هزار تومان می باشد.

در انتها پیشنهاد بنده خرید هر 2 کتاب میباشد.مطالب کتاب دیباگران بیشتر بحث تئوری و کتاب ابی بیشتر مباحث عملی و کاربردی است.در کل خرید هر دو برای شروع مفید خواهد بود.