در این مقاله 66 صفحه ای در ابتدا به طور کامل به بررسی ساختار ابر خازن ها و تکنولوژِی ساخت ان ها تا به امروز وتاریخچه ان ها پرداخته میشود و در انتها حدود 30 صفحه به بررسی عملکرد ابر خازن ها در کلیه سیکل های کاری خودرو برقی و بررسی کلیه مدارات مرتبط(باک و بوست و…) به استفاده ابر خازن در خودرو به طور مفصل پرداخته میشود.
>>در عکس بالا دمویی از برخی صفحات قرار گرفته است.
فصل ها:
1.ابر خازن ها و تاریخچه ان ها/ اهمیت و کاربرد
2معرفی ابر خازن ها
3.انواع ابر خازن ها و عملکرد ان ها
4.نقش ابر خازن ها در خودرو های برقی
تقریبا تمام قوانین پایان نامه در این مقاله لحاظ شده است.فهرست اشکال نیز درج شده است.همچنین تمامی مدارات به فارسی ادیت شده اند و بخش فصل 4 در متلب طراحی شده اند.
فصل اول:معرفی ابر خارن ها تاریخچه،اهمیت،کاربرد | 10 |
1-1 مقدمه | 10 |
1-2 معرفی ابر خازن | 11 |
1-3 تاریخچه ابر خازن ها | 12 |
1-4 ساختار | 14 |
1-5 کاربرد ابر خازن ها | 14 |
فصل دوم:معرفی سوپر خازن ها | 16 |
2-1 عملکرد ابر خازن | 16 |
2-2مدل کردن ابر خازن | 17 |
2-3 بررسی روابط خازن ها | 17 |
2-3-1 ظرفیت: | 18 |
2-3-2انرژِی | 18 |
2 -3-3توان | 18 |
2-4مزایا و معایب ابر خازن ها | 18 |
2-5تفاوت ابر خازن ها با خازن های معمولی | 19 |
فصل سوم:انواع ابر خازن و عملکرد ان ها | 21 |
3-1طبقه بندی خازن ها | 21 |
3-2انواع ابر خازن | 23 |
3-2-1خازن های 2 لایه ای | 23 |
3-2-2انواع ساختار الکترود در خازن های 2 لایه ای | 24 |
3-2-2-1 کربن فعال | 25 |
3-2-2-2 ایروژل کربن | 26 |
3-2-2-3 گرافن | 27 |
3-2-2-4 نانو لوله های کربنی | 27 |
3-2-2 خازن های پسودو | 27 |
3-2-2-1 پلیمر های رسانا | 28 |
3-2-2-2 اکسید های فلزی | 29 |
3-2-3 خازن های هیبریدی | 29 |
3-2-2-1 خازن های کامپوزیت | 30 |
3-2-3-1 خازن های نامتقارن | 31 |
3-2-3-3 خازن هایی بر نوع باطری | 32 |
3-3 برند های ابر خازن | 33 |
3-4 تفاوت باطری و ابر خازن | 34 |
3-5 مشکلات تولید ابر خازن ها | 36 |
فصل چهارم:نقش ابر خازن ها در خودو های برقی | 37 |
4-1 مقدمه | 37 |
4-2 اثرات استفاده از ابر خازن ها در خودرو های برقی | 39 |
4-3 ذخیره انرژِی در ابر خازن | 39 |
4-4 سیستم های ذخیره سازی انرژِی | 40 |
4-5 مبدل dc/dc |
42 |
4-6 انواع سیستم دخیره سازی انرژِی | 43 |
4-6-1 ساختار استفاده مستقیم از باطری | 43 |
4-6-2 ساختار اتصال ابر خازن و یاطری به صورت موازی | 44 |
4-6-3 ساختار اتصال مبدل بین باطری و ابر خازن به صورت موازی | 45 |
4-6-4ساختار کسکود | 46 |
4-6-4-1ساختار کسکود با 2 مبدل دو جهته موازی | 46 |
4-6-5ساختار مبدل چند گانه | 47 |
4-6-6ساختارمبدل چند گانه ورودی | 48 |
4-6-7ساختار half-bridge | 48 |
4-7بررسی حالت های مختلف عملکرد خودرو و استفاده از سیستم ذخیره انرژِی | 49 |
4-7-1حالت سرعت پایین | 50 |
4-7-2حالت سرعت بالا | 51 |
4-7-2-1حالت شتاب(فاز 1) | 51 |
4-7-2-2حالت شتاب فاز(2) | 52 |
4-7-3حالت ترمزی | 53 |
4-7-3-1فاز اول | 53 |
4-7-3-2فاز دوم | 54 |
4 -7-4مبدل دو طرفه fullbridge | 54 |
4-8نمونه تست و ازمایش عملی | 56 |
فصل پنجم:جمع بندی و پیشنهاد | 59 |
1-5 جمع بندی و پیشنهاد | 59 |
این مقاله به قیمت 30000 تومان در اختیار شما قرار میگیرد اما با کد تخفیف زیر 20 درصد لحاظ می گردد!
## توجه شود که هزینه یک جوجه کباب که میل میفرماید پرداخت میشود!
بلافاصله بعد پرداخت به ایمیل شما به صورت اتوماتیک لینک دانلود ارسال میشود.
پرداخت امن زرین پال
>>>>>تخفیف 20درصدی به مدت محدود:
کافی است کد elctroweb2002 را در صفحه خرید سایت وارد کنید!
[purchase_link id=”1182″ text=”خرید” style=”button” color=”blue”]
من این مقاله رو میخوام اما صفحه ی پرداخت مشکل داره. باید چیکار کنم؟
سلام.ایمیل بفرستید.
ایمیل رو اینجا بزارید لطفا
ایمیل رو بفرستین لطفا
سلام. لطفا ایمیل تون رو چک کنید. ممنون